E-poe kasutustingimused

E-poe kasutustingimused kehtivad alates 1.05.2020. a.

1. ÜLDINE

1.1. Käesolevate E-poe kasutustingimuste (edaspidi Tingimused) eesmärk on kindlaks määrata tingimused, mille alusel ELKE Mööbel võimaldab veebilehe www.elkemoobel.ee (edaspidi E-pood) vahendusel osta mööblit, valgusteid ja muid sisustuskaupu.

1.2. Lisaks käesolevatele Tingimustele reguleerivad E-poe vahendusel toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigi õigusaktid.

1.3. ELKE Mööbel võib muuta Tingimusi, samuti E-poes müüdavate toodete sortimenti ja nende hindasid. Muudatustest teavitatakse E-poe keskkonnas. Kliendi ostu suhtes kohaldatakse ostu lõpliku vormistamise hetkel kehtinud Tingimusi ja hindasid ning klient vastutab selle eest, et ta on enne iga ostu sooritamist lugenud veebilehel olevaid Tingimusi ning tutvunud Tingimuste uusima versiooniga. Käesolevad Tingimused kehtivad ainult siis, kui need on kättesaadavad veebilehel www.elkemoobel.ee/ee/page/e-shop-terms. Kliendi ostu suhtes kohalduvad Tingimused edastatakse kliendile ka koos ostukinnitusega ning Klient saab Tingimused veebilehelt http://bit.ly/elke-moobel-e-poe-kasutustingimused alla laadida, välja printida ning enda seadmesse salvestada.

1.4. E-poodi külastades ja sealt tooteid ostes nõustub klient käesolevate Tingimustega. E-poodi või Tingimusi puudutavate küsimuste korral pöörduge ELKE Mööbli e-poe klienditeeninduse poole e-posti teel, saates teate aadressile info@elkemoobel.ee, või helistades numbrile +3726617320.

2. MÜÜJA

2.1. E-poodi opereerib OÜ ELKE MÖÖBEL (registrikood 10460748, aadress Rästa tn 18, Kristiine linnaosa, Tallinn, Harju maakond, 13425), kes on ühtlasi ka müüjaks (edaspidi ELKE Mööbel või müüja). Üldistes küsimustes pöörduge ELKE Mööbli poole e-posti teel, saates teate aadressile tallinn@elkemoobel.ee, või helistades numbrile +3726617320.

3. TOOTED JA HIND

3.1. E-poes müüdavate toodete valik, hinnad ning allahindlused võivad erineda ELKE Mööbli salongi kaubavalikust, hindadest ning allahindlusest.

3.2. E-poes müüdavaid tooteid tutvustavad pildid on eelkõige illustratiivse tähendusega ning tulenevalt trükitehnilistest põhjustest või arvutikuvarite erinevatest tehnilistest parameetritest võivad E-poes kuvatavate toodete värvid tegelikust värvist pisut erineda.

3.3. Toodete hinnad on kuvatud E-poes tootelehtedel iga toote juures, hinnad on eurodes ning sisaldavad Eesti Vabariigis kehtivat käibemaksu. Toodete juures kuvatud toote hinnale lisandub täiendavalt ostu vormistamise käigus kliendi poolt valitud kättetoimetamise viisile vastav kättetoimetamise tasu. E-poest on võimalik tooteid tellida Euroopa Liidu riikidesse.

3.4. ELKE Mööbli püsikliendina E-poodi sisse loginud kliendile kehtivad E-poes püsikliendi soodustused ning soodushind arvutatakse automaatselt ostukorvis. Püsikliendi soodustus ei laiene kättetoimetamise tasule. ELKE Mööbli püsikliendi programmi tingimustega saab tutvuda SIIN.

3.5. Sooduskoodi olemasolul arvutatakse toote allahindlus peale sooduskoodi sisestamist ostukorvis.

3.6. E-poes saab tasuda ka ELKE Mööbli kinkekaardiga, mis on väljastatud alates 1.12.2020. Kinkekaardi väärtuse kasutamiseks tuleb ostukorvis sooduskoodi lahtrisse sisestada kinkekaardi unikaalne kood. Kinkekaarti saab kaardi kohta olenemata ostukorvi summast kasutada üks kord. Kinkekaardi soodustus rakendub tervele ostukorvile, seal hulgas transpordile.

4. OSTU VORMISTAMINE

4.1. Klient saab E-poes oste sooritada kas ELKE Mööbli püsikliendina või kasutajakontoga sisse logides või külalisena.

4.2. Ostu sooritamiseks valib klient E-poest välja soovitud toote ning valib tootelehelt toote soovitud arvu ja vajadusel versiooni.

4.3. Kliendi poolt valitud toode/tooted lisatakse E-poe ostukorvi pärast lingi „Lisa ostukorvi“ vajutamist. Ostukorvis on võimalik koguseid muuta ning tooteid ostukorvist eemaldada kuni too(de)te eest tasumiseni.

4.4. Kui klient valib E-poes toote(d), mida sellel hetkel ELKE Mööbli laos ei ole või mida ei ole laos soovitud hulgal, siis võimaldatakse kliendil vastava päringuvormi kaudu saata müüjale päring, millele müüja vastab esimesel võimalusel.

4.5. Ostukorvi sisuga tutvumiseks ja/või ostu vormistamiseks tuleb liikuda ostukorvi ikoonile ja vajutada lingile „Ostukorv“.

4.6. Ostu vormistamiseks peab klient sisestama vajalikud andmed ja valima kliendile sobiva kättesaamise ja makseviisi. Kui klient ei vali kättesaamise viisiks ise järele tulemist, siis lisatakse kliendi poolt ostukorvi lisatud too(de)te hinnale ka toote kliendile kättetoimetamise kulu.

4.7. Pärast ostu sooritamiseks vajalike andmete sisestamist, Tingimuste, privaatsuspoliitika ja küpsiste poliitikaga tutvumise kinnitamist ning lingi „Kinnita makseviis“ vajutamist suunatakse klient ostu eest tasumisele vastavalt tema poolt valitud makseviisile.

4.8. Pärast ostu eest tasumist tuleb kliendil vajutada lingile "Tagasi kaupmehe juurde".

4.9. Müüja ja kliendi vaheline leping on sõlmitud alates kliendi poolt tasutud ostusumma tervikuna laekumisest müüja arvelduskontole.

4.10. ELKE Mööbel ei säilita eraldi kliendiga sõlmitud lepingu teksti pärast lepingu sõlmimist, kuid ostu sooritamise ja makse kättesaamise kohta saadab müüja kliendile e-kirjaga kinnituse koos lepingule kohalduva Tingimuste versiooniga. Kliendil on võimalik ostukinnitus, samuti ostu sooritamise ajal kehtivad Tingimused alla laadida ning enda seadmesse salvestada.

4.11. Klient sooritab E-poest oste omal riisikol ja vastutab täielikult oma tegevuse eest E-poest ostude tegemisel. Muuhulgas vastutab klient täielikult oma panga-, krediitkaardi ja ostuandmete hoidmise eest. ELKE Mööbel ei vastuta ostu vormistamisel kliendi poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tekkiva kahju või mis tahes muude tagajärgede eest, samuti selle eest, kui kolmas isik ostab tooteid, kasutades kliendi teadmata kliendi panga- või krediitkaardi andmeid, või kui kolmandale isikule on saanud teatavaks kliendi pakiautomaadi uksekood, ostu number või kättesaadavaks ostukinnitus ning selle alusel on tooted kätte saadud.

5. TASUMINE

5.1. Klient tasub ostu eest ettemaksuna too(de)te müügihinna ning kättetoimetamise tasu täies ulatuses. Klient valib makseviisi ostu vormistamisel.

5.2. Ostu eest tasumine toimub internetipõhiselt, kasutades ühte alljärgnevatest makseviisidest:

(a) krediitkaart (Visa, MasterCard, Maestro);

(b) Eesti pangalingid (Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Pocopay);

(c) maksa hiljem lahendused (Indivy Slice 3, Liisi ID, ESTO)

5.3. Makse tehakse makseteenuse pakkuja turvalises keskkonnas väljaspool ELKE Mööbli E-poodi. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga- ja krediitkaardi andmetele.

5.4. Krediitkaardimaksed, Eesti pangalinkide ning Indivy Slice 3 ja Liisi ID maksa hiljem lahenduste kaudu teostatavad maksed toimuvad Maksekeskus AS vahendusel. Isikuandmete vastutav töötleja on ELKE Mööbel. ELKE Mööbel edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.

5.5. ESTO maksa hiljem lahenduse kaudu teostatavad maksed toimuvad Esto ASvahendusel ja keskkonnas. Isikuandmete vastutav töötleja on ELKE Mööbel. ELKE Mööbel edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Esto AS-le.

5.6. Ostu maksumusele võib lisanduda teenustasu vastavalt kliendi ja panga- või krediitkaardi väljastaja vahel sõlmitud lepingule.

6. TOODETE KÄTTETOIMETAMINE

6.1. Klient valib toodete kättetoimetamise koha ja viisi ostu vormistamisel.

6.2. Klient võib tellitud toodetele ise järele tulla või tellida toote(d) SmartPOSTi või Omniva pakiautomaati või kliendi poolt näidatud aadressile kullerteenust kasutades.

6.3. Too(de)tele järele tulemine

6.3.1. Klient võib tooted tellida omal valikul kas ELKE Mööbli sisutussalongi (Rästa 18, Tallinn) või lattu (Metalli 8, Tallinn) ning neile ise järele tulla.

6.3.2. Pärast müüja poolt kliendile ostukinnituse edastamist on esmaspäevast neljapäevani ostetud tooted sisustussalongist või laost väljastamiseks valmis ülejärgmisel tööpäeval alates kella 15:00, ning reedest pühapäevani ostetud tooted on sisustussalongist või laost väljastamiseks valmis järgneval teisipäeval alates kella 15:00, kui ostukinnituses ei ole märgitud teisiti.

6.3.3. Toodetele on võimalik ELKE Mööbli sisutussalongi ja ELKE Mööbli lattu järele tulla esmaspäevast reedeni 10:00-17:00. Väljaspool eelviidatud aegu ja riiklikel pühadel toodetele järele tulemise võimalus puudub. Müüjal on otstarbekuse kaalutlusel õigus asendada ELKE Mööbli üks kättesaamise koht teisega (kas ELKE Mööbli sisustussalongiga või ELKE Mööbli laoga), teavitades sellest klienti viivitamatult, kuid igal juhul toote kättesaadavaks tegemise päevale eelneval tööpäeval.

6.3.4. Kliendile väljastatakse ostetud tooted ostukinnituse esitamisel.

6.3.5. Toodete ELKE Mööbli sisustussalongi või lattu järele tulemisel ei lisandu hinnale kättetoimetamise tasu.

6.3.6. Kui klient ei tule ostetud toodetele järele 14 kalendripäeva jooksul, loetakse klient ostust taganenuks ning müüja tagastab ostusumma kliendile hiljemalt 14 kalendripäeva jooksul, kasutades sama makseviisi, mida klient kasutas makse tegemiseks.

6.4. Toodete kättesaamine pakiautomaadist

6.4.1. Tulenevalt pakiautomaatide kappide piiratud suurustest ja/või toote iseärasustest ei saa osasid E-poes müüdavaid tooteid pakiautomaati tellida. Sellise toote ostu vormistamisel ei ole kliendil võimalik valida pakiautomaati võimaliku kättesaamise viisina.

6.4.2. Kliendil ei ole ostu vormistamisel võimalik valida pakiautomaati võimaliku kättesaamise viisina ka juhul, kui toode on tellitud riiki, kus pakiautomaadi teenuse pakkuja ei osuta vastavat teenust.

6.4.3. Toodete kättesaamisel kliendi poolt valitud pakiautomaadist lisandub tellimuse hinnale kättetoimetamise tasu, mis on Eestis asuvate pakiautomaatide puhul 3,99 eurot, Lätis, Leedus ja Soomes asuvate pakiautomaatide puhul 12,99 eurot. Kliendi ostu pakiautomaati kättetoimetamise tasu kajastatakse ostu vormistamise ajal ostukorvis. Kliendi ostu pakiautomaati kättetoimetamise tasu ei lisandu juhul, kui ostu maksumus ületab 79 eurot.

6.4.4. Ostetud kauba pakiautomaati saabumise aeg sõltub valitud kättesaamise kohast, üldjuhul kuni 7 tööpäeva jooksul müüja ja kliendi vahelise leping jõustumisest.

6.4.5. Toote pakiautomaati kohalejõudmisest teavitatakse klienti SMS-teatega, mis sisaldab pakiautomaadi ukse avamiseks unikaalset uksekoodi.

6.4.6. Kui klient ei ole pakiautomaadi teenuse pakkuja poolt kehtestatud hoiutähtaja möödudes pakiautomaadist toodet vastu võtnud, loetakse klient ostust taganenuks ning müüja tagastab ostusumma kliendile hiljemalt 14 kalendripäeva jooksul, kasutades sama makseviisi, mida klient kasutas makse tegemiseks.

6.5. Toodete kättetoimetamine kulleriga

6.5.1. Toodete kliendi poolt näidatud aadressile kulleriga kättetoimetamisel lisandub Eestis asuva sihtaadressi puhul tellimuse hinnale kättetoimetamise tasu 39 eurot, teistes Euroopa Liidu riikides asuva sihtaadressi puhul 79 eurot.

6.5.2. Ostetud toote kulleriga kättetoimetamise aeg sõltub valitud kättesaamise kohast, üldjuhul kuni 10 tööpäeva jooksul müüja ja kliendi vahelise leping jõustumisest. Toodete kättetoimetamise täpse aja lepib kuller kliendiga eelnevalt telefoni teel kokku.

6.5.3. Tooted toimetatakse kulleriga kohale välisukseni.

6.5.4. Klient peab tagama kokkulepitud ajal ja aadressil toodete vastuvõtmise. Kui kulleril ei õnnestu tooteid kokkulepitud ajal ja aadressil üle anda, loetakse klient ostust taganenuks ning müüja tagastab ostusumma kliendile hiljemalt 14 kalendripäeva jooksul, kasutades sama makseviisi, mida klient kasutas makse tegemiseks.

6.6. Müüja lisab kliendile üleantavate toodete juurde paberkandjal arve ning tootega seotud dokumendid (sh, sõltuvalt tootest paigaldus-, hooldus- ja muud kasutusjuhendid, vms), samuti taganemisavalduse vormi, mida tarbijast klient saab kasutada Tingimuste 8. peatükis sätestatud tarbija taganemisõiguse realiseerimisel.

7. TOODETE VASTUVÕTMINE. MITTEVASTAVUSED

7.1. Toote kliendi poolt kättesaamise hetkest läheb toote juhusliku hävimise või kahjustumise riisiko üle kliendile.

7.2. Toote kättesaamisel tuleb toote pakend avada ettevaatlikult, pakendit ja toodet kahjustamata. Eeltoodu on oluline, kui klient soovib kasutada Tingimuste 8. peatükis toodud tarbija taganemiseõigust. Kui pakendit on võimalik avada seda kahjustamata, kuid klient on siiski pakendit rikkunud, on müüjal õigus nõuda vastava toote tagastamisel kliendilt pakendi rikkumisest tingitud kahju hüvitamist.

7.3. Klient peab kohe pärast toote vastuvõtmist kontrollima toote vastavust ja nõuetekohasust. Kui klient avastab toote kättesaamisel, et pakend on rikutud või avatud või et talle on saadetud vale või puudustega toode (toode on kahjustatud, ei vasta tellimusele, esineb tootmisdefekt, vmt), peab ta sellest teatama müüjale viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 5 päeva jooksul (tarbijast kliendi puhul 2 kuu jooksul) arvates toote üleandmisest, varjatud puuduste korral nendest teada saamisest. Klient võib vastava teavituse (pretensiooni) esitamiseks kasutada pretensiooni vormi, mis on pdf-kujul allalaetav veebilehel http://bit.ly/elke-moobel-reklamatsiooni-vorm, või saata samaväärse info (s.o kliendi nimi ja kontaktandmed, teavituse esitamise kuupäev, ostukinnituses toodud ostu number või arve number ning mittevastavuse kirjeldust ja seda kajastavad fotod) muus vormis (nt e-kirjana). Teavitus tuleb saata e-kirjaga aadressile info@elkemoobel.ee või kirjalikult ELKE Mööbli aadressile Rästa tn 18, Kristiine linnaosa, Tallinn, Harju maakond, 13425.

7.4. Tarbijast kliendil on õigus esitada müüjale pretensioone seoses toodete mittevastavusega, mis ilmnevad 2 aasta jooksul alates toote üleandmisest kliendile.

7.5. Kui majandus- või kutsetegevuses tegutsev klient jätab toote eeltoodu kohaselt üle vaatamata või ei tee seda vajaliku hoolsusega või ei teata mittevastavusest vastavalt eeltoodule ning toote mittevastavus oli selline, mille võinuks nõuetekohase ülevaatuse käigus avastada, siis ei saa selline klient hiljem vastavale mittevastavusele tugineda.

7.6. Müüja peab andma 15 tööpäeva jooksul oma seisukoha mittevastavuse osas ning mittevastavuse olemasolul teavitama edasistest sammudest mittevastavuse likvideerimiseks. Kliendi teatele mittevastamist ei loeta mittevastavusega nõustumiseks. Müüja peab mittevastavused kõrvaldama mõistliku aja jooksul.

7.7. Juhul, kui mittevastavust ei ole võimalik kõrvaldada, siis on nii müüjal kui kliendil õigus lepingust taganeda. Sel juhul peab klient mittevastava toote müüjale tagastama Tingimuste punkte 8.4 ja 8.5 järgides (kui toodet ei ole juba varasemalt tagastatud) ning müüja peab kliendile hüvitama mittevastava toote eest tasutud summa ja toote kliendile kättetoimetamise kulu koos kliendi poolt kantud mittevastava toote müüjale tagastamise mõistliku ja põhjendatud kuluga. Eelnimetatud summa tagastab müüja kliendile hiljemalt 14 kalendripäeva jooksul arvates taganemisavalduse kättesaamisest, kasutades sama makseviisi, mida klient kasutas makse tegemiseks, kui pooled ei lepi kokku teisiti.

7.8. Kliendil on õigus toote mittevastavuse korral kasutada ka seaduses sätestatud muid õiguskaitsevahendeid.

7.9. Müüja ei vastuta toote tavapärasel kasutamisel tekkinud loomuliku kulumise eest ega tootel ilmnenud puuduse eest, mis on tekkinud kliendi süül, sh toote ebakorrektse kokkupaneku või paigaldamise tõttu (sh vastavate juhiste mittejärgimisel, kui sellised eksisteerivad) või toote mittesihtotstarbelise kasutamise (sh hooldusjuhise mittejärgimise või toote tavapäratutes kasutustingimustes kasutamise) tagajärjel, samuti muudel seaduses sätestatud juhtudel.

8. TARBIJA TAGANEMISÕIGUS

8.1. Tarbijast kliendil (edaspidi tarbija) on õigus E-poes sõlmitud lepingust põhjust avaldamata taganeda 14 päeva jooksul arvates ostetud toote enda valdusesse saamisest. Taganemiseks peab tarbija esitama müüjale taganemisavalduse (kasutades nt koos tootega tarbijale edastatud taganemisavalduse vormi, mis on pdf-kujul allalaetav ka veebilehel http://bit.ly/elke-moobel-tagastusvorm) ning tagastama ostetud toote(d) (koos taganemisavalduse või selle koopiaga) müüjale. Tarbija võib tagastatava(d) toote(d) tuua otse ELKE Mööbli lattu (aadress Metalli 8, Tallinn, punktis 6.3.3 viidatud lahtiolekuaegadel), tagastada need toote kättesaamiseks kasutatud pakiautomaadi kaudu (Omniva puhul kasutades paki kättesaamise teavituses märgitud tagastuskoodi (kood kehtib 14 päeva), Smartposti puhul kasutades sama uksekoodi, mis toote kättesaamisel (kood kehtib 14 päeva)), või kullerteenust kasutades.

8.2. Toode tuleb tagastada sama komplektsusega, milles see oli tarbijale kättetoimetamisel, ning võimalusel originaalpakendis (eelkõige juhul, kui toode on spetsiifilises karbis või muus sellises värvitust kilepakendist erinevas pakendis). Tarbija tagastab toote sellises transpordipakendis, mis tagab toote säilimise selle transportimisel. Tarbija ei pea tagastama toodet müüja kasutatud transpordipakendis, kuid see on soovitatav.

8.3. Vältimaks tagastatava toote kahjustumist, peab tarbija toodet käsitsema heaperemehelikult (s.t tarbija võib toodet kasutanud üksnes tootega tutvumiseks viisil, nagu see on lubatud tavapäraselt poes asja olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks), samuti tuleks alles hoida ja koos tootega tagastada kõik sildid, etiketid ja saadetisega kaasasolnud dokumendid.

8.4. Tarbija tagastamisõigus ei kehti toodetele, mida nende olemuse tõttu ei saa tagastada (nt tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel, vms).

8.5. Tarbija taganemisõiguse kasutamise korral (i) kannab tarbija kõik toote tagastamisega seotud otsesed kulud, välja arvatud juhul, kui tarbija tagastab mittevastava toote (millisel juhul kohaldatakse 7. peatükis toodut), ning (ii) vastutab ka tagastatava toote halvenemisest tingitud väärtuse vähenemise eest.

8.6. Müüja kohustub 14 päeva jooksul arvates taganemisavalduse ja toote (või toote tagasisaatmise tõendi) kättesaamisest tagastama tarbijale tagastatud toote eest saadud tasud, sh vastava toote tarbijale kättetoimetamisega seotud kulud. Kui tarbija on sõnaselgelt valinud müüja pakutud kõige odavamast tavapärasest toote kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea müüja tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu. Müüja teeb tagasimaksed kasutades sama makseviisi, mida tarbija kasutas makse tegemiseks, kui pooled ei lepi kokku teisiti.

9. KÜPSISTE KASUTAMINE JA ISIKUANDMETE KAITSE

9.1. Kõiki kliendi isikuandmeid käsitletakse konfidentsiaalselt ning kooskõlas Tingimuste osaks oleva privaatsuspoliitikaga. Kliendil palutakse tutvuda privaatsuspoliitikaga, millest saab teada alljärgnevat:

(a) Miks (ja mis eesmärgil) ELKE Mööbel kliendi isikuandmeid töötleb;

(b) Isikuandmete töötlemise õiguslik alus;

(c) Milliseid isikuandmeid ELKE Mööbel töötleb;

(d) Kust saab ELKE Mööbel kliendi isikuandmeid;

(e) Kellele ELKE Mööbel avaldab kliendi isikuandmeid;

(f) Kliendi isikuandmete säilitamine;

(g) Kliendi õigused ja kuidas neid kasutada.

9.2. ELKE Mööbel kasutab oma veebilehel küpsiseid ja muid sarnaseid jälgimistehnoloogiaid. Kliendil palutakse tutvuda Tingimuste osaks olevate ELKE Mööbli küpsiste tingimustega, et saada rohkem teavet selle kohta, mis on küpsised ja kuidas ja millist teavet ELKE Mööbel küpsiste abil töötleb.

10. KOHALDATAV ÕIGUS. VAIDLUSTE LAHENDAMINE

10.1. Kui imperatiivsetest normidest ei tulene teisiti, siis kohaldatakse Tingimustest ja E-poe kasutamisest tulenevatele suhetele Eesti Vabariigi õigust.

10.2. Kõik Tingimuste täitmisest ja E-poest toodete ostmise ning ostetud toodetega seotud vaidlused lahendatakse läbirääkimiste teel. Läbirääkimiste ebaõnnestumisel lahendatakse vaidlused Eesti Vabariigi õigusaktidega kehtestatud korras.

10.3. Tarbijast klient võib lisaks esitada vaidluse kohtuväliseks lahendamiseks kaebuse Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ameti Tarbimiskeskkonna osakonda (Pronksi 12 Tallinn 10117, https://www.ttja.ee) ja Tarbijavaidluste komisjoni (Pronksi 12 Tallinn 10117, http://www.komisjon.ee) ja kasutada Euroopa Liidu vaidluste veebipõhise lahendamise protseduuri (http://ec.europa.eu/odr). Kaebuse läbivaatamine Tarbijakaebuste komisjonis on pooltele tasuta.

11. E-POE KLIENDITEENUSE ANDMED ON ALLJÄRGNEVAD

E-mail: info@elkemoobel.ee

Telefon: +3726617320

E-R kell 10-17 (GMT +2), teenus on eesti ja inglise keeles.